gymnasiebesök

Halloj!
Dagen har varit helt okej faktiskt, började med ett gymnasiebesök på Klara, sam - media. Dom pratade lite, en rundvandring, bli fotograferade, fick fota och greja lite i photoshop. Verkade som en riktigt riktigt riktigt bra skola och det blir nog den och vreta som fajtas om mitt första handsval. Åh jag kommer aldrig kunna välja, på riktigt :(. Men ska ju på prova på läger på vreta i helgen, då kanske det blir lite klarare i mitt lilla huvud.
Efter besöket på klara gick jag, cornelia och ellinor tillbaka till äckelberzan och hade bild ( eller jag och cornelia hade bild ), åt tacobuffe, skratta med cornelia och natalia, hade svenska och h-tid.
Nu sitter jag hemma och väntar på att maja ska komma hem så vi kan åka till stallet.
Gör dagen 30-dagars lista grej ikväll!
Grejen daniel gjorde som gjorde mig så glad igår var att han svara på ett mejl jag skrivit till honom efter vi vart på idol turnen. Det var några grejor han skrev som gjorde mig extra glad, kalasglad! Orkar inte skriva här, men ah :)

Ha det fint, och kommentera lite bättre. haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0