^^

När mina vänner ändå håller på att prata om Gymnasium så kan jag också flika in. Jag skickade nämligen in min ansökan i torsdag, det känns bra. Jag bestämde mig tidigt för att jag skulle gå NA linjen, med NA inriktning (eftersom att det inte finns någon bra NA/häst linje i närheten, annars hade jag gärna gått det, så ja, jag är vääääääääääääldigt avundsjuk på Jenny).
.
Mitt förstahandsval blev i alla fall NA/NA på Åva gymnasium i Täby, och det andra blev NA/NA på Tibble gymnasium i Täby.
.
Hehe, detta var faktiskt inte det det här inlägget skulle handla om från början, jag ville bara tipsa er om en jättebra serie, 90210 (<3). Den utspelar sig i Beverly Hills, USA och är en riktig High School serie, jag gillare. Den är inte speciellt ny (hade premiär 2008) och är nu inne på sin tredje säsong. Men självklart kan man titta på de gamla avsnitten på internet.
http://www.sidereel.com/90210


Så, nu kan ni ju bara börja kolla. Så ska jag fortsätta mitt pluggande, wihooooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0