dag 29: värsta ofrivilliga avsittningen

Just kommit hem från min pojkvän, han är världens gulligaste, var avundsjuka allihopa! han hade lagat en supergod middag till mig :) Sitter och tänker på allt skolarbete som jag borde göra utan att ha ork till att göra det, så det får såklart bli ett blogginlägg istället!
Dagens ämne, ramla av hästar, jag har faktiskt inte ramlat av så många gånger.. skulle nog kuna räkna dem på i alla fall två händer. Men min värsta är utan tvekan på allhelgonalägret förrförra året!! Vi hade hoppträning och Cynd blir ju alldeles galet pigg på allhelgona ibland. eftersom han var lite väl sugen på hindret la jag några volter för att lugna ner honom, men han tröttnade tillslut och med ett bocksprång slängde han av mig så jag landade i den VÄRSTA lerpölen i hela paddocken!! Jag ba, tack så himla mycket, kunde du inte valt ett liiite bättre ställe? Jaja, sen så får jag fruktansvärt ont i huvudet och nacken efteråt och vaknar med feber nästa dag, lätt hjärnskakning skulle man kunna gissa? Puckade häst, förstår inte hur jag kan tycka om honom!
Har tyvärr ingen film på själva avsittningen men här får ni en video från senaste allhelgona där han hade planer på att göra samma sak... Jag lyckades dock hindra honom! Älskar mina vänners grymma kommentarer i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0