Dag 29, Värsta ofrivilliga avsittningen

Jag har typ aldrig ramlat av och skadat mig ordentligt, men visst har jag varit med om några småläskiga incidenter.
En var när jag och min syster skulle rida mammas kompis dotters (haha) hästar. Jag fick den lite större av dem och vi skulle rida ut, min häst var väldigt övertagg och när vi kom ut på ett fält så gick det inte att hålla in längre. Inez började galoppera över fältet och hästen jag red satte fart efter. Den bockade och busade och när vi äntligen kom till ängens slut och jag trodde att det var över så kom hästen på att man kunde vända, så vi flög tillbaka i världens galopp och i ett bocksprång flög jag av. Fick inga större skador, men läskigt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0