Dag 29. Värsta ofrivilliga avsittningen

Jag har ju faktiskt ramlat av några gånger och inte minst på Elliot. En av de gånger som jag lite läskigare var nog i höstas på allahelgona med just Elliot. Vi var på uteritt och så närmade vi oss den där galoppsträckan som jag fått
höra om, en ganska så lång grusväg i skogen. Jag var nog rätt nervös redan innan, vilket kanske inte direkt gjorde saken bättre, heheh. Hur som helst satt vi av i full galopp och Elliot han sprang på som bara den. Själv satt jag och försökte hålla in honom medans jag samtidigt misstänkte att det här skulle sluta med en avkastning. Tillslut så ropade jag på de andra att de skulle sakta av för det gick så himla snabbt, men kanske var det anledningen till att jag i nästa stund låg i diket, hahah. Usch, blöt blev man också.. Nää, men jag tycker om finaste Elliot plutten ändå, hjärta på honom.

Sen så lovade jag ju faktiskt att lägga ut bilder från när jag var liten, så jag bjuder på dem har, hahah.

Annars har väl min Alla Hjärtansdag inte var så där jättespeciell, bakade en hjärtkaka och lite så.. :) Nej, nu ska jag se om jag kan lyckas hålla ögonen öppna för lite studier innan jag ska duscha och sedan gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0