Dag 29, Värsta ofrivilliga avsittningen


jag och cylwia sommaren 2008 :)

Oj, alltså jag har faktiskt aldrig slått mig värre än nått skrubbsår eller blåmärke när jag ramlat av och oftast inte ens något av det. Haha tursam, pepparpeppar. Men en gång som var lite läskigt var på gunnorp sommaren 2008 då jag hade Cylwia, vi galopperade på fyrkantspåret och jag kom för nära nån av de andra ponnysarna och skulle vända över. Cylwia är känd för att vara ganska klumpig av sig och hon snubblar i en liten typ "sandhög" och flyger ner med huvudet i sanden och jag gör typ en kullerbytta över hennes hals. Jag minns bara att hon slog huvudet i marken och sen ser jag hennes huvud flyga upp när jag ligger där på marken. Hon var helt groggy efter det så jag fick skritta runt barbacka i typ en halvtimme och hon gick med huvudet i marken hela tiden. Stackars liten. Men det är en av de gånger som vart läskigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0