Dag 28. Jag som liten

Asså den här dagen har väl kanske inte direkt varit den bästa.. Först så glömde jag nyckeln till skåpet i stallet, så jag som skulle rida program hade ingen hjälm eller några skor, heheh.. Men jag fick låna av schysstaste Felicia :D Sedan tog man fel på uppsittningstiden så jag var på väg att tränsa en halvtimma för tidigt, men han hejda mig. Väl inne på banan gick det väl si så där, men men, det gick väl helt okej antar jag x)

Okej, nu till ämnet. Hm, kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag var för någon filur när jag var liten, men förhoppningsvis en glad liten plutt, fast att gnälla och tjuta var jag nog inte heller så dålig på hahah :) Orkar inte riktigt skriva så mycket mer, måste gå och lägga mig om jag ens ska orka gå till skolan imorgon.
Datorn vill inte ladda upp några bilder, så dom får ni se imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0