Dag 26: min hoppsits/Dag 27: Bästa gunnorpklipp

Hejsan hejsan :)
Kunde inte blogga igår så tänkte köra gårdagen idag istället :) igår var vi nämligen och firade min klasskompis och åt kinamat och bowlade, hur trevligt som helst var det :)
Nu till det första ämnet!
Jag har aldrig riktigt haft tid att arbeta just på min sits över hindren så det har ju varit lite sådär med den ^^
Jaa, det här ser enligt mig allmänt oproffsigt ut, för högt över sadeln, dålig balans och så.. Det är från gunnorp i somras :)
Här tycker iaf jag mig se en smärre förbättring, närmare sadeln, eftergift och fokus på nästa hinder :)
Och så mitt favoritgunnorpklipp, måste ta den film jag gjort om Cynd-pållen som jag inte lagt upp än :)
Nu ska jag nog äta upp mina matrester från igår, kyckling med cashewnötter, mums :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Så himla fint :) <3

2011-02-12 @ 21:34:26
Postat av: Felicia

Gud va fin! Nu måste jag göra en om Nancia :D Men hahah, kolla på typ 1:05 jag dör! Ska försöka att inte synnas i bild eller vad? :P

2011-02-12 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0