Dag 26 : Min hoppsits

hahah det här är bara pinsamt igentligen .. men jag ska bjuda på mig sälv!
Min hoppsits har utvecklats en hel del den senaste tiden!
På ridskolan och när jag började på sune så stod jag för det mesta bara rakt upp och i stort sätt ingen eftergift..
såg ungefär ut såhär..
men i slutet när jag hade sune började jag tänka mer på min hoppsits och utvecklades en hel del.
som det ser ut där .. ja ni ser hur fult det varså kan det se ut såhär!
Visst det där är en suddig bild .. men man ser ju ? (:
Jag kan ju alltid få bättre sits ! Men håll med om att den har blivit bättre! :D
Ni ska bara veta hur sugen jag blev på att hoppa nu! Vi kan inte hoppa elr rida någonstans för tillfället .. alldeles för halt och blött ! KAN INTE SNÖN GÅ BORT SNART! :( '' kollar ut och ser att det är snöstorm ''
Hoppas ni blev nöjda? :) Nu ska jag kolla på någon mysig film.
Vad tycker ni? Ska jag ge filmtips jag med elr ska vi har en stor frågestund om hela gänget? :D
nu får ni chansen att tycka till lite ! :* puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0