Dag 26: Min hoppsits

Vill börja med att skriva att jag är ledsen för att jag är så inaktiv här på bloggen, men har fullt upp! Försöker blogga så ofta jag kan;)

Över till dagens ämne; Min hoppsits, har gått från nybörjarsits till en sits jag är ganska nöjd med, faktiskt:) Lite bilder jag hittade, och mina egna åsikter angående min sits på dessa kommer här;

September 2009, rumpan är ovanför sadeln mitt över hindret vilket är kanon bra! Dock lite dålig eftergift och aningen för upprät med överkroppen...

Gunnorp 2010, bra eftergift, och överkroppen i lägre position, fortfarande rumpan ovanför sadeln mitt över hindret, en ganska bra sits enligt mig, med andra ord:)

Barbackahoppning, sommarlovet 2010. Rumpan bra ovanför ryggen lite liite eftergift, men helt okej med tanke på att jag inte har någon sadel, överkroppen är också helt okej:)


Allt för mig för denna gången. Synes!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0