Dag 26 : Min hoppsits

Haha, ja detta är ganska pinsamt.
Men min hoppsits är helt olika på olika hästar, men ska visa lite bilder. Nya och gamla, haha


Jag och sölve sommaren 2009, på honom kunde min sits se helt okej ut ibland. haha ponnyhopp <3


På Spisan ser min hoppsits helt olika ut, ibland ser den verkligen förjävlig ut medans ibland kan den se helt okej ut. haha

På Chila var min hoppsits verkligen ful, fast fanns några anledningar, eftersom hon var så jävla pigg så var man ju tvungen att innan hindret verkligen hålla henne och efter hindret verkligen räta upp sig och ta tillbaks henne direkt. Men jag ska inte ha en massa bortförklaringar, min sits va bara helt enkelt ful på chilabebis

På Chanel i höstas tycker jag att min sits blev helt okej faktiskt, hon tog fina språng ( fast ibland lite långt ifrån, haha ) och va lätt att följa. Fin häst detdär !

Så, där fick ni lite koll på min hoppsits, haha. Har en massa gamla bilder nånstans, men inte på denna dator tyvärr.

Kommentarer
Postat av: ebba

du är inte ensam om att ha dålig sits på henne, ush fick hemsk sits på henne.. /;

2011-02-11 @ 16:33:42
URL: http://ebbabjarestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0