Dag 25 : Något jag önskar att jag slapp göra


en liten random bild på min fina klass i stockholm i höstas.

Oj, som felicia sa ska man nog inte försöka fokusera på grejer man önskar att man slapp göra, men ska nog säga några. T.ex alla miljoner nationella prov, lämna min fina klass i sommar, gå upp halv 7 och sånt. Men det är bara att göra det och göra det bästa av situationen, haha smart jag lät där ;)

Annars har dagen rullat på, nationella på morgonen, gick nog helt okej. Men blev så galet trött, två lektioner efter det och slutade fem över tre. Efter skolan skulle jag vart med emma, men blev inte så, så jag träffa cornelia och vi tog det hur lugnt som helst, skönt! Nu ska jag dricka te.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0