Dag 25. Något jag önskar att jag slapp göra

Härligt, nu var de två första nationella proven avklarade :) Läsförståelsen i tisdags, som gick helt okej och den skriftliga delen idag dårå, som jag blev rätt nöjd med. Efter provet fick vi sluta, vilket var runt halv tolv snåret :D Senare på eftermiddagen var det ridning med Winden, som gick si så där men men..

Nej, nu ska jag berätta vad jag önskar att jag slapp göra. Gillade dock det som Felicia skrev om att man ska tänka på allt det roliga man får göra. Hur som helst skulle jag vilja omformulera frågan en anning till: "något jag önskar att jag slapp bli". Då skulle jag välja att slippa bli stressad och nervös. Jag blir ju så galet nervös och att bli stressad är jag också rätt duktig på. Usch usch usch, nej det är inte roligt, man mår ju bara mentalt dåligt. I och för sig kan ju  nervositet vara okej i lagoma mängder, så att man blir lite taggad, men absolut inte så att man ska få ont i magen. Hahah, nej nu kanske jag överdrev en smula.. Hoppas ni förstår principen av vad jag försöker förmedla i alla fall ;)

Slänger in en bild på fina Ellioten <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0