Dag 24 : Dagens outfit


Tröja: Mingel - Strumpbyxor: Lindex eller nått - Klocka: Jetset - Armband: Thomas Sabo och så mina vita converse på fötterna.

Dagen rullade på och började med en lång och seg no om krafter, massor och hela faderullan och en so lektion om samhällsekonomi, är lika tråkigt som det låter, jag lovar. Sen en slöjd lektion, skolans symaskiner skulle jag gärna kasta i golvet och en retorik lektion som var slapp. Efter skolan gick jag in till stan med cornelia och madde, gick runt lite och åt på donken. Sen åkte jag och c hem till mig och tog det galet lugnt, kolla solsidan och drack te. Har sökt till gymnasiet nu, blev såhär
1: Vreta Gymnasiet - Häst med nv inriktning
2. Klara Gymnasiet - Samhäll, medíer och kommunikation
3: MTU - Estetiska media
4: John Bauer - Estetisk media

Blir nog bra dethär tror jag. Hoppas ni haft en fin dag och nu ska jag återgå till solsidan, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0