Dag 21: Hur jag började rida

Min mamma rider, så jag har alltid haft kontakt med hästar. Satt på en häst första gången när jag var cirkus ett år gammal och brukade följa med mamma till stallet från när jag var 3-4 år. Red lite ibland, t ex hos min kusin som hade häst och på Gotland. Var på mitt första familjeridläger när jag var 7 år tillsammans med mamma och några familjer vi kände. Hade en jättegullig brun c-ponny som hette Pontus, toppen var han! Sen dess har jag vart på massor med ridläger, ni får en liten lista bara för att jag älskar struktur och ordning :D

Som 02, Wasad, utanför Falkenberg i Halland - Pontus
Som 03, Wasad, utanför Falkenberg i Halland - Prins
Som 04, Fjordhästgården, utanför Båstad i Skåne - Beatrix
Som 05, Bränntomt, utanför Hjo i Västergötland - Jessie
Som 07, Gunnorp, utanför Linköping i Östergötland - Nancia
Som 08, Gunnorp, utanför Linköping i Östergötland - Nancia
Som 09, Gunnorp, utanför Linköping i Östergötland - Hortensia
Som 10, Gunnorp, utanför Linköping i Östergötland - Nancia
Allah 10, Gunnorp, utanför Linköping i Östergötland - Nancia

Hösten 06 började jag rida på Farsta Ridskola i Farsta, Stockholm och där rider jag ännu!



Kommentarer
Postat av: Carolina

SV; OJ! hehe, 8 st var många ;)

2011-02-06 @ 08:18:04
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0