Dag 21: Hur jag började rida

Alltså jag vet inte riktigt hur allt började? hmm.. Jag vet bara att jag alltid älskat hästar och djur och att jag red lite på små shettisar på en 4h gård när jag var pyttepytteliten. Sen red jag i Valla på lördagsmornarna i nått år kanske. Men sen minns jag att när jag var typ 7 år, blev jag och min kompis catharina sugna på att börja igen och då började vi i Ånestad. Jag vet inte varför men ah, så från att vara liten, bli arg när ponnysarna inte vilja vända snett igenom till där jag är nu. ALLTSÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA.
Så jag orkar inte skriva mer förutom att hästar och att vara i stallet är det bästa jag vet och jag hoppas att mitt intresse håller i sig livet ut, för det är detta jag lever för.
Jag skriver också upp min "lista" på vad jag vart på för läger.

Sommaren 2006 - Malexander Ridläger : Gulliver
Sommaren 2007 - Gunnorp : Trixon
Sommaren 2008 - Gunnorp : Cylwia
Allhelgona 2008 - Gunnorp : Epoza
Sportlovet 2008 - Linköpings fältrittklubb (sportlovsläger) : Havanna
Sommaren 2009 - Gunnorp : Arrac
Allhelgona 2009 - Gunnorp : Arrac
Sommaren 2010 - Gunnorp : Chila
Allhelgona 2010 - Gunnorp : Chanel
Sommaren 2011 - Gunnorp : ?

Sorry mina vänner, jag är aptrött. Men som tur va skriver dom andra lite bättre inlägg.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0