DAG 20: Mina dåliga/bra sidor

Detta är ett förinställt inlägg eftersom jag är på vreta på prova på läger
justja ett stort <3 på felicias favoritlåt med!

Mina dåliga sidor: Jag är ganska känslig ibland och kan bli sur för minsta lilla, fast det håller inte i sig särskilt länge haha. Jag tänker också alldeles för mycket på vad folk ska tycka / tycker och ja, tänker för mycket om en massa onödiga saker. Jag är också ganska blyg + envis som en åsna
Mina bra sidor: Jag tror att jag oftast är glad och snäll (?) Sen är jag väldigt bra på att hålla hemlisar, så de flesta av mina vänner tror jag litar på mig. Jag är också ganska lugn.
Haha, detta var svårt :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0