Dag 20: Mina dåliga/bra sidor

Vet att jag är het;)


Funderade på om jag skulle skippa blogga idag, men klarade inte av det :) Dagens ämne var svårt. Det är ju sinnessjukt svårt att beskriva sig själv som man tror att andra ser än o.O Men precis som mina kära vänner ska jag iallafall försöka, och hoppas jag på att lyckas hyfsat :)

Innan dagens ämne måste jag tacka Linda för den nya fina signaturen:D Så tack^^,

Dåliga sidor... Har jag några sånna? xD Nejvars, bl.a. är jag sjukt envis och är världens sämsta förlorare, spelar ingen roll om det är i spel eller om det bara gäller att ha rätt eller fel. Har väldigt svårt att erkänna när jag har fel... Känslan av att ha fel känns så... fel? xD Jag har dåligt tålamod och blir lätt irriterad på ingenting, speciellt över SMS xD Haha det många av mina kära vänner här på bloggen stör sig på är att jag jämt verkar positiv, men ur min mun kommer bara negativa saker xD
Vad mer... Jag uttrycker mina tankar innan jag tänker dem, inte alltid det bästa man kan göra... Men vad sjutton, min pappa har en tröja med en kul och bra ordspråk; "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" så sant som det är sagt!;)

Bra sidor... Envishet kan ju tillhöra denna kategori med:) Jag är ambitiös och ganska målmedveten, har dock lätt att sätta mina mål way too high. Jag står för det jag säger och är inte rädd för att ha en egen åsikt gentemot andra. Jag värderar min häst allra högst och när det gäller henne gör jag allt för att hon ska vara lycklig. Jag försöker också få de som inte har så många vänner att hänga med i gänget o.s.v... Jag är typ jämt överlycklig bland folk och är bara mig själv... Var väl mina bra sidor antar jag:) Eller har ju den bästa av alla; Jag är KLOCKRENT rolig ;D

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0