Dag 20. Mina dåliga/bra sidor

Först och främst måste jag bara få säga att jag tycker Nike har gjort ett grymt bra jobb med bloggdesignen! Gillar den verkligen, TACK TACK TACK Nike! :D <3

Nu till dagens ämne, mina dåliga/bra sidor:
Mina dåliga sidor är väl några stycken även om man skulle önska att de inte var det, heheh. Först och främst ska jag erkänna att jag kan bli fruktansvärt svartsjuk ibland. Det kan vara allt från lite större till mindre strunt saker. Känslan av svartsjuka är något som jag skulle vilja klara mig utan en hel del, för den bara förstör och är i vägen. Nummer två är att jag kan vara extremt seg av mig. Kanske inte på det sättet att jag ligger hemma som en soffpotatis, för jag gillar att röra på mig. Nej, mer den sorten av segheten man har när man måste t.ex skynda sig till bussen, men inte riktigt orkar eller vill. Den här sidan har många av mina vänner säkert bevittnat, inte minst Felicia och Nike som får vänta på mig varje vecka när jag ska byta om i stallet, hahah förlåt <3 

Mina bra sidor är väl kanske lite roligare att ta upp :) Jag hoppas och tror att jag är en omtänksam och (för det mesta) en glad person. Jag bryr mig om andra och försöker fånga upp dom som kanske sitter lite vid sidan av. Kan vara något blyg ibland, men annars är jag nog ganska så framåt och öppen inför nya möten med nya människor. Sedan skulle jag nog också säga att jag är en väldigt envis person och det kan ju vara både positivt och negativt i och för sig.

Nu ska jag snart mätta min mage med hemmgjord pizza :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

SV; Okej :)

Såg nu att du också var intresserad av hästar. Har du egen? :)

2011-02-05 @ 20:50:04
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: till Carolina

Nej, jag har inte egen häst. Men vi är åtta stycken som skriver här på bloggen varav en har egen häst och tre har medryttar häst :)

2011-02-06 @ 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0