Dag 20: Mina dåliga/bra sidor

Jag är en person med ganska mycket sidor, på gott och ont! Tror att de flesta av mina egenskaper är lite av båda slagen.. Jag har mycket åsikter om det mesta, vilka jag har lite svårt att inte uttrycka. Det är nog för det mesta bra, men det kan även vara mindre bra. Missförstå mig inte som en elak person, för det vågar jag faktiskt säga att jag inte är! Men jag antar att jag kan vara lite bitchig, när jag är på det humöret. Jag var dock mycket värre när jag var yngre, kaxig som få, hahah kanske man inte kan tro..? Men är det något som inte passar sig är jag inte rädd för att bita ifrån.
En annan egenskap som är både bra och dålig är att jag är väldigt ansvarsfull och ofta blir jag lite mammig.. Vet att jag är skitjobbig när jag ska hålla på och domdera, men jag försöker ta lite avstånd från det. I själva fallet så bestämmer jag nu att jag ska sluta, att folk från och med nu får skylla sig själva och begå sina egna misstag! Då vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0