Dag 17: Mitt hästmål i livet

Jaa jag tar på mig ansvaret för den här lilla missen i listan, lite upprepning med mitt drömyrke och mitt hästmål efter varann ^^ Men jag ska försöka att inte bli tjatig!
I alla fall, mitt hästmål i livet har väl att göra med att jag verkligen vill bli en hästmänniska! Kunna mycket mer om hästar, kunna se saker som jag verkligen inte ser nu när jag tittar på en häst och/eller en ryttare. Samma sak från hästryggen också, just nu känner jag väl att jag nästan gissar mig fram ^^ Hästar är så fantastiska djur och det skulle vara så underbart om man kunde lära känna dem och lära sig vilken hantering som är för hästens allra bästa, för mig handlar det om att allt ska vara på hästens villkor. Jag har inga stora förhoppningar att nå några högra nivåer i varken hoppning eller dressyr, jag vill bara ha ett kravlöst kärleksfyllt förhållande till min häst (när jag till slut köper en om typ en evighet ^^). Hm, djupt inlägg antar jag...
En bild på en lite sömnig Cynd får toppa det här inlägget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0