Dag. 17 Hästmål i livet

Jag skulle nog säga att jag har massor med mål när det gäller hästar och ridning. Allt från lite mindre till större framtida drömmar/mål. När jag skrev om mitt drömyrke igår nämnde jag ju faktiskt att alternativt jobba med att hjälpa hästar, något som man skulle kunna säga är kopplat till det här inlägget. Med det menar jag att ett utav mina lite större hästmål är att just lära mig hur man kan kommunicera med skadade hästar som t.ex. är rädda för något eller någon. Det här är ju som sagt ett stort mål som jag tror kan ta lång tid att uppnå. Förmodligen skulle jag behöva gå någon sorts utbildning och inte minst ägna mycket tid åt att bara vara bland hästar. Vet inte riktigt hur det där fungerar, så det kan vara värt att kolla lite närmare på.
Sedan finns det ju en hög med andra mål som skulle vara najs att uppnå, men i det stora hela är det väl att kunna bli sådär riktigt, riktigt bra och kunnig kring hästar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0