Dag 17 : Hästmål i livet

Tjeeena!
Maja här igen då! haha
Mina hästmål i livet.. hmm det var inte så svårt för min del.
Jag hade ju kanske tänkt att jobba i något med hästar och det kanske man kan kalla för mål? Men om man ska kolla på min fritid vore det grymt att kunna förstå hästar och kunna förstå vad hästen känner och hur den mår m.m !
Men det blandar man ju in i alltihopa. Men jag tror inte jag skulle försöka komma så överlångt om ni förstår vad jag menar..? Jag vill nog bara bo på en gård med kanske nån / några hästar att ta hand om , att lära känna dom verkligen ordentligt och få dom att lita på en. Tävla skulle nog också vara en del av det då!
Det skulle vara riktigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: louize

vi kan dela gård ? ;)<333

elr ha en gård brevid varandra !



puss

2011-02-03 @ 17:38:10
Postat av: Maja

så gör vi louize! Vi delar :* <333

2011-02-03 @ 20:35:30
URL: http://tjejornas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0