DAG 16: Drömyrke

Jag måste bara säga att jag sitter och skrattar åt nikes bästa gunnorp minne, hahaha fytusan vad roligt det var!

Okej, mitt drömyrke. Jo jag har drömmar, antingen skulle jag vilja bli fotograf och fota både sport, djur och natur och även porträtt. Åh det skulle vara galet kul!
Jag skulle också vilja bli unghästutbildare eller vetirinär, fast största drömmen är nog hästuppfödare, fast det får nog fortsätta vara en dröm.. Nej förresten, högsta drömmen är hoppryttare på elitnivå! haha. Men här har ni lite grejer som jag skulle vilja bli, nu kanske ni förstår varför jag väljer mellan media programmer / häst - natur programmet? :)

Idag har jag studiedag och känner mig mycket bättre, så jag rullar snart ut mot stallet och sen när jag kommer hem ska jag gräva ner mig i plugg.
heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0