Dag 16: Drömyrke

Tjolahopp!
When I grow up så vill jag nog bli något med djur , det skulle nog bli hästar! Största drömmen just nu är väl att bli som jenny sa hoppryttare på elitnivå! Hur tufft är inte det? :o Men den drömmen kommer nog vara ganska länge i mina tankar& fantasier (a' haha. Skulle vara tufft att vara såndär som Tobbe ( ponnyakuten ) är nu , att lösa problem och att kunna förstå hästar på ett så bra sätt som han gör. Unghästutbildning och att rida in andras och sina egna hästar.. Eller hästuppfödning..?
Men jag och jenny är ganska lika i våra drömmar. Våran kära pappa har givit oss intresse och lärt oss en hel del om fotografering och tänk att jobba som fotograf? Jag skulle nog helst  vilja fota sport eller natur! Skulle vara grymt !
Men jag kommer nog ändra mig en hel del under dom åren jag har kvar till gymnasiet..
Då vet ni lite om vad mina drömmar handlar om! ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0