Boktips... eller?

     

Vill bara tipsa om denna fantasy serie skriven av Naomi Novik. Den är extremt spännande och bra. Handlar om Himmelsdraken Temeraire och hans kapten Will Laurence och deras otroligt spännande äventyr! Böckerna utspelar sig under Napoleon-krigen, ur Sotrbrtianniens vinkel. Dessa böcker ligger definitivt bland topp 3 i min lista över favorit böcker! Så jag rekommenderar verkligen folket att läsa dessa!:D

Jag läste ut den för tillfället sista boken på svenska igår; Örnarnas Triumf och kan knappt berga mig tills den sjätte boken kommer på svenska! (Jag menar palla läsa på engelska xD) Iallafall alla böckerna, inklusive den sjätte, finns på engelska om någon föredrar det :)

Detta var allt för mig idag, peace out!;)

Sjätte boken på engelska;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0