tiden går för fort när man har roligt

Jahapp, då var man hemma efter en vecka i Sardinien (härligt) och skolan börjar om knappt en vecka (mindre härligt). Nej, men det är samtidigt kul och lite spännande, börjar ju mitt förstå år på Klara Södra Gymnasium nu i höst. Men som sagt är sommarlovet snart slut vilket alltid brukar kännas lite surt och för min egendel har jag massor med saker som jag skulle vilja hinna göra innan skolan börjar (brukar låta så va? hahah). Kan berätta lite vad en vecka på Sardinien innebar för min del. Först på listan kommer väl sol och bad? Jajemensan, vi badade iprincip varje dag i det salta medelhavet. Vi besökte flera olika stränder som vi åkte till med buss. Att ligga på stranden gav mig ju också chansen att jobba lite på brännan, hahah. Sedan besökte vi en väldigt häftig grotta, som är väldigt svår att förklara hur den såg ut, men jag ska visa bild på den sen när jag har fått över bilderna på datan ;) Har också hunnit med att äta massor med god italiensk mat, mummma! Gått på gamla gator och torg och mucho mucho mer! Men nu ska jag sluta uttråka er med bara massa text (lesen att det inte är några bilder, men det kommer, promise!) och istället ta tag i alla dom där sakerna som jag inte har hunnit göra under sommaren.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0