Slår mig själv på handen

Förlåt för att jag inte bloggade igår, tänkte inte på att jag inte kunde blogga från min laptop hemifrån.. Tar igen det nu istället :D Imorgon är det dags för vandring och tältning med skolan så jag har en del att fixa, packa, handla, fixa matsäck m.m. Ska ta tag i det strax!
Jag har ju alltså börjat gymnaiset, Globala blev det och det känns bra än så länge :) Lärarna verkar bra, den vegetariska och ekologiska maten är lovely och det finns många roliga föreningar, t ex Harry Potter-klubben. Hoppas att de andra tjejorna på bloggen bloggar lite, jag om ingen annan vill ju läsa!

Gillar den här bilden som är sjuuuukt lång, kan ni lista ut vilka som är vilka?




Kommentarer
Postat av: Nike

HAHAHA är det normalt att nästan bli tårögd när man ser en tecknad bild på Snape död bland blommor?

2011-09-01 @ 21:39:59
Postat av: Felicia

Tyvärr inte normalt. Alls. Du borde nog söka vård...

2011-09-03 @ 14:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0