duktig flicka

som bloggar, nejmen Jenny här och hoppas ni inte har glömt bort mig heller. Jag har som många andra här också börjar gymnasiet och det är Vreta och nv-häst som gäller för mig. Jag trivs som fisken i vattnet och idag hade vi halv stalldag, studerade hästarnas beteende i hagen. Jag och två kompisar kollade på unghästarna som går på lösdrift typ. På eftermiddagen hade vi hästkunskap och pratade om att visa häst vid hand som vi ska göra på fredag tror jag. Efter skolan var jag med på extraridningen och jag fick Star Light, red honom första ridlektionen vi hade också och jag fastnade verkligen för honom. Han är verkligen min typ av häst, pigg och glad, känslig, lite tittig men superduktig. Har aldrig suttit på en häst med sån galopp, helt sinnes. Men han är riktigt fin!
Jag och Spisan har förresten 2 år idag! Världens finastefinastefinaste häst som jag älskar mest!!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0