VÄRDELÖS SKOLDAG..!

                                                                                      
Äntligen hemma från skolan! Började med att jag kom till skolan lagom till första lekitonen skulle börja (10.00). så fort jag tar ett steg in i skolans byggnad säger alla i min klass "vi har ingen samhäll!" och jag bara... jahopp... Så håltimme fram till lunch. Satt och var social och jävlades med klasskompisarna, som vanligt ungefär då xD Sen åt vi liite lunch och därefter går vi till nästa lektionssal. Jo där väntar en lapp på dörren som säger "Engelskan börjar senare idag"... Man bara *suck*-.- Så då gick vi runt och var lagom sociala. Efter engelskan som var tråk som alltid, var det ca 30 minuters väntetid innan datakunskapen skulle börja. Satt uppe på tredje våningen och spelade på Carros telefon samt retades med polarna:) Datakunskapen gick piss som alltid. Får förmodligen bara VG i det, men det är typ min svagaste ämne med så... whatever! Mor min var snäll och räddade mig ifrån bussen iallafall... Tack vid alla andar! Så nu sitter jag här och har ångest in för fysikprovet på torsdag, väntar på mat och sedan blire Selmutt!
Puss på er!:D
                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0