tjabbbbbba

JENNY UPPDATERAR, TJOHOHOHOHO.
okej, ja. Jag skriver ett inlägg som jag inte gjort på superlänge, kände att det var dags nu! :) Nej men jag lever och mår superbra, förutom att jag längtar till gunnorp så jag vet inte vad jag ska ta mig till... men ska antagligen följa med en polare dit nästa helg och hälsa på mina stjärnor!
Jaja, jag har som de som läser min andra blogg fått bieberfever och sitter och lyssnar på justin hela tiden och följer han på både twitter och fb och även hans fanblogg.. tralala men det är jag det. okej jag ska va seriös nu. Fast jag va seriös med det jag skrev innan, asså va?
lite klipp från den underbart braiga filmen, never say never :)
mina vänner på denna blogg kommer få damp på mig nu, men jag bryr mig inte :D haha

cket överskottsenergi. men hon är bäst, så tänkte att ni kanske ville se några bilder som maja fotade på oss två förra helgen? :) fick fjäska med morot för att hon skulle va med på bild, men några blev bra utan morot!






jag älskar dig mest i hela vida världen.
/jennnyy :)

Kommentarer
Postat av: Slugo

Alltså... måste nog medge att han är okej...:)

2011-04-03 @ 19:19:45
Postat av: Julia

Ja, jag är faktiskt lite sugen på att se filmen xD

Söta bilder på dig och Spisan :) <3

2011-04-07 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0