sjuk chey.

Sitter i soffan och dricker te, äter världens godaste knäckebröd och lyssnar på bieber! Allt är fint, förutom att jag är sjuk. Jag brukar ofta bli småsjuk, men nu är jag sjuk på riktigt. blä. Huvudet sprängs snart, näsan rinner och jag nyser var 5e sekund, när jag ställer mig upp snurrar hela världen? de ni. Haha nej men ah. 
här har ni ett klipp jag kollat på 6986987 gånger idag trorjag, så jävla snygg. Sen i never say never musikvideon är han ju inte ful precis, dreggggel.


/jenny

Kommentarer
Postat av: Felicia

inte okej jenny.........

2011-04-06 @ 18:37:30
Postat av: jenny

Joooo, hur okej som helst felicia!

2011-04-06 @ 19:53:43
URL: http://tjejornas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0