NEEEEJ!


AJSING-VAJSING! SELMA ÄR HAAALT :'( Longerade igår, dock inte så länge då hon haltade :'( Det är så att hon varit skadad för några månader sedan, men fick behandling och blev frisk och nu är hon igång helt igen. Och så blir hon halt... Är rädd för att den gamla skadan kommit tillbaka. Även om jag vill att hon ska ha all tid i världen på sig att bli frisk, vilket hon får, är jag väldigt nervös för att hon inte kommer blir frisk i tid till GUNNORP... Vilket då innebär inget läger för vår del... Så hon får vila i ca en vecka nu så får jag checka henne igen... CROSS YOUR FINGERS FOR US! Lilla pluttan :'(
Ska bara tillägga att hon är lika go och glad som alltid :D


Sötan kan pussas :D Älskar att hon putar med läpparna med ;D

Allt för nu, jag återkommer!
                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0