Min dag idag!:D

Jag har haft en toppen födelsedag bara så att alla vet:D Fick som sagt en kamera som jag redan har invigt och även en jättegullig grimma (som fotomodellen hade på sig) och en rosa longerlina:D Mer paket får jag imorgon! Justja, fick en hästboll av mormor och morfar, får se hur Selma reagerar på den:D Iaf, här kommer två bilder från idag, så får ni se cirkushästens perfekta bugning:D Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med Christopher:) Hasta la Pasta tills vidare!:)


Ni måste hålla med om att det är en klockren bugning? :D *stolt!*

Selma var lös under största delen av fotograferingen vill jag bara informera om:) Älskar Selma och hon passade så grymt bra i nya grimman; KLOCKRENT!!!<33
                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Julia

Aww, vad fina! :D håller med om klockren bugning! ;D superfin grimma också! :D

2011-04-02 @ 16:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0