Jäklar vad dålig jag är på det här...

Halloj! Tänkte uppdatera er lite om Selma:D Nu är det såhär att hon fick fina fossingar av hovis idag vilket resulterade i att jag kunde rida igen! Blev lite hoppning, dock inga kort då det spöregnade:( Men iallafall. Hon var grymt duktig och sjukt taggad! Jäklar vad hon sprang på och jag bara satt där och försökte hänga med, sötan:D Hon hoppade kanonbra! Så det känns bra inför lördag då det blir tävling! :D

Min skoldag har varit soft. Avslappning på idrotten, film på svenskan, jobbig mattelektion, okej fysik lektion och chill samhällslektion där läraren lät oss gå tidigare för hon orkade typ inte med oss; Alla var sjukt trötta inklusive hon xD Imorgon är en fett ovärd dag. Har EVENTUELLT en lektion som börjar 14.30! Dock ska jag på pissetråkigt utvecklingssamtal 14.10 men ändå?! -.- Aja... Borde plugga fysik och göra tyskan nu... Det sista blir väl av iallafall.
 Här kommer iallafall en bild på Selma från fotostunden igår:) Blir kanske bildbomb imorgon när jag har trist xP Aja pusshej!

Bilden är mäktig; Hästen är mäktig. <33
                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Julia

Gillar bilden! :D

2011-04-07 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0