Hopptävling

                                                      
Idag var Selma och jag iväg på hopptävling:D Första gången sedan vi gick omkull och vi har inte tränat något sen dess, bara hoppat några skutt i paddocken. Med detta skrivet kan ni alltså lista ut att det inte blev några jättehöjder, utan "bara" 50cm och 60cm Clear Round. Selma var fram och alert på framridningen till 50cm, blev lite tveksam och trött inne på banan men hoppade allt och var jättelyhörd och duktig!:) Alltså blev vi felfria i 50cm och fick fin rosett:D
Sen skrittade jag mest innan 60cm så hon skulle orka. Tog ett skutt på 60cm som kändes jättebra och skrittade sedan. Inne på banan bara tände hon till:D Hon hade jättefin och behaglig galopp. Hon var framåt och hoppade hur bra som helst och lyssnade kanoners på mig!<33 Detta resulterade i ytterligare en rosett! Så stolt över min fin flicka.:)

Framhoppning 50cm

Framhoppning 60cm

Jag måste bara skriva att jag blir otroligt glad när det kommer massa föräldrar och "hästskötare" och säger att Selma är såååå fiin :D Blev så otroligt glad^^, 

Jag är toppennöjd med rundorna och speciellt med Selma! Älskar fina flickan<33 
                                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oh vad roligt grattis! :D

2011-04-09 @ 17:39:05
Postat av: Slugo

Tack så mycket! :D

2011-04-09 @ 21:31:56
Postat av: Julia

Aww, så duktiga så! :D Grattis! :D <3

2011-04-10 @ 11:21:40
Postat av: Sandra :)

Grattis :)

2011-04-10 @ 16:44:57
Postat av: Slugo

Tack så jättejättemycket! :D

2011-04-11 @ 08:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0