hästig dag

Hola amigos! :) Känner att jag mellanlandar lite vid datorn innan jag hoppar in i duschen. Efter det bär det nog av mot sängen, då jag känner mig väldigt trött efter denna långa dag, heheh. Började med att kliva upp tio över sju imorse för att åka iväg till min läkartid angående min rygg. Det är inte direkt något fel på den mer än att den är lite sne och därför får jag gå på  kontroll. Hur som helst på hemvägen fick det bli ett stopp förbi skolan, då jag glömde ta med mig mitt NO block och jag har prov på tisdagen efter lovet, så tänkte det kunde vara bra att hämta det x) Väl hemma blev det tidig lunch och sedan bar det av mot stallet (inte ridskolan som jag rider på i vanliga fall, utan ett annat stall). Där hade vi smörj stund i flera timmar och dränkte in lädret i läder balsam, hahah härligt härligt. Sedan väntade borstning och fixning av hästarna, vilket resulterade i att jag blev täckt av vita hårstrån och såg ut som en skimmel. Red sedan ut på en liten mysig ridtur i skogen på en utav hästarna som heter Elaysa (inte helt säker på stavningen, heheh), ett connemara sto.
Nämen, så jag har haft det töppen idag, hoppas ni också haft det i den fantastiska sommar värmen! :)


Kanske inte så hästig bild, men vårig! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0