...

Gillar inte riktigt rubriker... kommer aldrig på något bra xP Jo har varit hos Selma nu. Skon är väääldigt lös så belv bara en promenix:) Sen blev det pyssel och inprovning av det nya tränset:) Kommer bilder på det när jag köpt ett bett till enbart det tränset:D
Jo nu är det såhär att jag borde plugga fysik... men jag palla verkligen inte... Har prov på torsdag och kan NADA känns lovande;) Eller jo jag kan moment, men det är det enda vi gått igenom som INTE kommer på provet -.- Aja... Nu ska jag nog softa lite så får vi se hur det blir med pluggandet;) Hare gött!

Slänger till en två dagar gammal bild på Selmutt:D Bara att se och njuta^^,
                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Julia

Aww, så otroligt söt :) <3

2011-04-07 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0