cHiLl


                                                                   
Alltså jag undrar nästan om jag verkligen går plugglinje eller inte, min vecka har hittills bestått av EN hel skoldag, med bara softa lektioner. I måndags vare ju bara en lektion och en halv som inte hände något på. Igår var det inga lektioner alls och idag hade vi ett prov inget mer... Hallå? xD  Aja... provet gick sämst... :(

Sen hade jag insläpp och tog även och pysslade om Selmutt som fick vila idag då det är tävling på lördag!:D Har itne så mycket mer att skriva... utom att jag har tyska läxa men läraren har våra tyska block så har inget att göra läxan i... Lagom lyckat känner jag xD Aja, har gött!
                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0