Coco'snöt

SJUK är ordet
Jag sov så sjukt dåligt och vaknade kl 6 av all hosta och kunde inte somna om för jag kunde inte andas med näsan och jag höll på att hosta upp mina revben, min hals värkte och jag höll på att dö. Men då kommer en superhjälte som har med sig hostmedicin och halstablett till mig ! mamma såklart :) så somna jag om och sov till 11 ungefääär:)
så jag är hemma idag och va det igår också.. segt.com
Men i onsdags var dt en ganska underbar dag ! Alla sjuor och åttor hade utvecklingsamtal och resten av dagen var vi lediga ! grejjt. följde med jennifer till hennes häst coco'snöt , hah nej coco heter den ;) men gick riktigt bra och även jag fick rida.. katastrof från början men gick ganska bra i slutet :) hoppade 95 som blev helt FAAIILL på hög nivå .. var såhääääär nära på att ramla av.. men höll mig kvar ;) men hoppade 85 som gick bra! ;)

fotade henne , galet fina är dom ! :) mitten bilden är på mig och coco 85 cm .. haha fet tjeja ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0