‎Dag 1, 10 saker jag vill göra innan jag dör

  1. papapapapa..... Träffa min nallegos irl, Justin Drew Bieber, surpriseeeee
  2. Simma med delfiner, gosegos eller vaddå?
  3. Åka till någon supervarmt och supertropiskt land någonstans i igenstans typ.
  4. Sova ett helt dygn, hur skönt?
  5. Hoppa fetans högt, då menar jag högt, typ 150 minst, hoho med häst alltså!
  6. Åka till USA och till en stoooorstad och se en massa kändisar, hade inte vart helt fel alltså.
  7. Skratta så mycket att jag kissar på mig, hahaha det måste man väll få uppleva någon gång i livet alltså, fyfan va awkward.. haha!
  8. ....nu börjar det bli tomt på ideér, men träffa twilight gänget skulle inte heller sitta fel, taylor lautner
  9. ge alexander bard en käft smäll, han är sjuk i skallepär i think.
  10. Bara leva livet och ha hur roligt som helst!
Detta var svårt..... men ändå, puss! ♥
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0