Tjena mittbena!

Blir ett vanligt litet inlägg denna dagen :) Ja... jag skulle redan varit hos Selma men... jag sov ;) Så väntar på att mor min ska komma hem så åker vi ut till skrutthästen! :) Senare idag drar jag till Skärblacka och träffar lite schyssta människor! Kommer bli sjukt kul och jag kommer hem sent i natt! :) Imorgon ska jag upp tidigt till stallet och hjälpa systeryster med Selma då de ska tävla 20 cm! :D
Iaf, nu har jag haft kameran med ett par gånger till stallet igen så här får ni lite fula ridbilder och fina markbilder! Bara slappna av och njuuuut ;D

Jessie fick träna lite inför tävlingen...

...dock var hästen pigg och hoppglad så hon tog i lite onödigt mycket ;P

Ni får bara se de godkända bilderna från dressyrpasset... det gick nämligen inget bra :P



Början på spanskskritt, utan carrot stick!

Mysstund...

Denna härliga bild får avsluta detta inlägg! Puss på er och ha det så gött! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar första bilden!! Dom andra är också jättefina såklart :) <3

2011-10-15 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0