Dag 6, Det värsta jag varit med om

Jag har inte varit med om något riktigt hemskt om man jämför med andra, för andra har varit med om så mycket hemskt så man inte fattar att de orkar typ. Men en hemsk och läskig sak var när emma ramlade av och bröt armen. Det var riktigt obehagligt. Vi red på en mysig liten skogsväg när jag hade sölve, maja sune och emma sigge, men skogsvägen hade diken på ena sidan och de var hyffsat djupa. Så när jag och maja travar på vägen och emma är en bit bakom hör vi världens skrik. Då har sigge börjat dumma sig som han är bra på och börjat backa, sen ramlat ner baklänges med emma på ryggen ner i diket och emma fått honom på sig.
Vi får panik och maja tar sölve och vi vet inte hur vi ska få bort sigge från hemma, tillslut lyckas vi men emma har skråmor överallt. Sen tar jag sigge och sune och går för att möta pappa och fia, då komme också ambulansen.
Ush det var riktigt obehagligt och det kommer jag nog aldrig glömma riktigt!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0