Dag 22: Favorit Gunnorp-häst

Gunnorp har en massa rysligt fina hästar! Tycker om alla jag haft på läger och om ni inte kan de utantill (fy skäms!) så gör jag en liten lista.
Som 07 - Nancia
Som 08 - Nancia
Som 09 - Hortensia
Som 10 - Nancia
Allah 10 - Nancia
Som 11 - Chila
Nancia har ju som ni kanske ser en speciell plats i mitt hjärta, hon är en mycket speciell häst som lärt mig otroligt mycket och verkligen hjälpt mig att utvecklas som hästmänniska.
Finaste Nancia på Allah 2010
Sen har vi Hortensia, världens finaste ponny! Hon är så himla fin och bra på allt i alla lägen ♥ Är lite för stor för att ha henne på läger, men kan nog fortfarande rida henne något enstaka pass. Var iallafall jättekul att min lillasyster fick henne som lägerhäst i somras!
Jag fick rida fina ponnyn från hagen en del i somras

Sist men inte minst har vi Chila, vilken häst! Jenny gillar ju också Chila och har ridit henne en del mer än mig, så ni vet antagligen en del om henne vid det här laget, hon syns ofta här på bloggen :) Hon är minst sagt speciell, lite dampig skulle man också kunna säga, men man får inte glömma att hon är superfin! Upplevde det bästa ridpasset i mitt liv på hennes rygg, vilket säger en del om hästen!
Fina Chilus ♥

Fattade ni min ordvits här på slutet? Fundera på den va! Hahah!

Kommentarer
Postat av: theeaa

vem gillar du bäst ? nancia eller chilla? :) vem av dom vill du ha nästa år?

2011-10-18 @ 22:00:01
Postat av: Nike

alltså jag hittar verkligen inte ordvitsen??

2011-10-18 @ 22:32:03
Postat av: Nike

eller menar du att ryggen är en del av hästen haha?

2011-10-18 @ 22:33:00
Postat av: Felicia

Thea: Jag vet inte vem jag vill ha nästa sommar och inte på allah för den delen heller :)

Nike: Hahahahahhahaah jag dör! Neeeeej, fundera mer :D

2011-10-19 @ 09:33:34
Postat av: tove

feeeeeeeeeeeeelicia berättaaaaaaaa !!!

2011-10-19 @ 16:09:26
Postat av: ebba

världens underbaraste Chila <3

2011-10-20 @ 21:14:11
URL: http://ebbabjarestrand.blogg.se/
Postat av: maja

Ahaaaaaaaaaaa , på hennes rygg .... säger en del om hästen (y)

2011-10-21 @ 18:58:36
URL: http://tjejornas.webblogg.se/
Postat av: tove

om de e de som mayou sa är det inte en BRA ordvits felicia..... ahahahah xd <3

2011-10-23 @ 19:19:27
Postat av: Emma

hej:) jag kanske ska gåpå gunnorps ridläger och undrar om det är bra? jag är tolv år, är det en bra ålder? alltså för att gå på det lägret. hur gamla brukar dem som går på det vara? hur gammal är du? kram kram:)

2012-01-09 @ 11:44:55
URL: http://www.4evermine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0