Dag 21: Min favoritkändis och vad jag skulle göra om jag träffade henne/honom

Den här har nog alla som läser den här bloggen redan listat ut vem jag kommer välja här. Valet är lätt, Justin Drew Bieber. Skulle finnas så sjukt mycket jag skulle vilja säga till honom, men tror jag skulle vara så jävla nervös och chockad så jag skulle få tunghäfta. Men det finns somsagt sjukt mycket jag skulle vilja säga till honom utan att verka som ett helt crazy fan, haha.. men typ att han har inspirerat mig att tro på mig själv och aldrig ge upp, för drömmar slår in. Sen att han får mig så fucking glad hela tiden, haha u smile i smile ;) Nej men det är svårt att säga, för det finns så jävla mycket att det inte finns ord för det typ ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann:

http://hannalovisasol.se/2011/october/videoblogg-och-vinnare.html

..och anmäl dig igen här:

http://hannalovisasol.se/2011/october/veckans-blogg-2.html#comment

2011-10-17 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0