Bra update..

Känner att våran uppdatering på den här bloggen är helt underbar.. och så var det inte så :pppPpPP. Nej men jag har faktiskt inga bortförklaringar varför jag inte bloggat här at all. Men mitt liv rullar på iallafall, eller idag suger det lite då jag gått och blivit sjuk, men jag får hoppas på att jag är frisk imorgon. För som alla andra fredagar har vi stalldag och imorgon tror jag att vi har ridning både för och eftermiddag, så jag tänker vara frisk!
Annars så har Spisan (&Mirexo) flyttat till Naterstad nu, så nu är det träning, träning och träning för oss. Än så länge har spisan skött sig otroligt bra och gått som en klocka varenda ridpass, fina hästen. Jag vet inte vad jag mer ska skriva, men vi hörs, någon gång. Glöm inte kika in på min egna blogg, där bloggar jag mer, den hittar ni HÄR. Vi hörs, puss /jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag ser att du varit på gunnorps ridläger. Måste fråga, har det varit en ponny som heter cola där , när du varit? En mörk D-ponny av cob-typ?

Svara gärna på min blogg så ser jag att du svarat :)

Kram

2011-12-05 @ 08:06:14
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0