HEI

THE RETURN, hahah nejmen nu är jag här igen. Det var några månader sedan, förlåt för det!
Igår fyllde jag år och det var någon som frågade vad jag fick i present, så jag kan väll ta och berätta det. Av min familj fick jag en shoppingdag i stan med finlunch, det blir kul! Är inte så bra på att köpa saker så det passar perfekt att jag får lite hjälp. Sen fick jag även pengar från farmor och en bok från mamma.
Annars då? Jo...det går bra, livet rullar på. Ni kan ju alltid kika in på min egna blogg ifall ni har lust (sarahbs.blogg.se). Ska lägga upp vår jättefina videoblogg som vi gjorde i helgen senare också, blir nog i morgon om jag är duktig.
Ni får ha det så bra och så får vi se om jag skriver något mer någon annan dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0