Mitt Gunnorpläger 2

Vet att jag har berättat om mitt första läger i bloggen redan så jag tänkte börja med mitt andra, som var sommaren 2007. Jag och min syster Inez hade bestämt oss för att åka tillbaka till Gunnorp med Slugo, som vi lärde känna första lägret. Innan vi åkte dit fick vi även kontakt med Rebecka och Viktoria som skulle på samma läger som vi, så vi bodde tillsammans med dem i 8-manna rummet.
Ville ha Phaeton som lägerhäst eftersom att jag tyckte om honom så mycket sommaren innan men olyckligtvis var det en annan tjej som tog hans träns andra dagen:( Då fick jag Hortensia som jag trivdes bra med, hon var så snäll och fin.
Annars var lägret väldigt regnigt, det regnade typ hela tiden.. Skogshagen var helt lerig och äcklig så det var inte många gånger vi kunde rida normalt där. Det blev mest uteritter i geggig skog. I rummen var det typ helt fuktigt också, av alla blöta kläder som hängde överallt, haha.
På hopptävlingen gick det bra och vi fick en 8de placering tillsammans.
Även fast att vi hade lite otur med vädret så var lägret roligt, som alltid på Gunnorp!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0