Dag 7: Mitt rum

Åh herregud har inte riktigt energi till att anstränga mig i detta inlägg, mina kära vänner tar knäcken på mig <3
Men iaf, mitt rum är litet men måste säga att det har en hel del personlighet. Jag har röda väggar med en del musikrelaterade posters, bokhyllor och hyllor överbelamrade med allt jag kan tänkas ha användning för, en soffa, bord, säng och min byrå som pryds av min tv. Och sen har jag min dator också fast den flyttar på sig ibland. Det låter som att mitt rum skulle kunna vara gigantiskt men det är faktiskt relativt litet.
Så, nästan det första inlägget jag gör som inte har med hästar att göra! Eller jo, den bästa detaljen i mitt rum är mina två självlysande hästar som jag hittade när jag städade min garderob som nu sitter i taket :) Och såklart det lilla fölet som jag fick av en kompis ^^ han lovade mig en häst, och jag fick ju faktiskt en, även om den inte är av det material jag hade hoppats på ;)
Nu ska jag titta på ponnyakuten, sen ska jag sova!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0