Dag 15: Mitt bästa gunnorp-minne

Ja, jag har varit extremt oaktiv den senaste veckan.. alldeles för mycket ångest över skolan, det gamla vanliga typ. Men från och med imorgon är jag antagligen hyfsat fri ett tag, woho! Okej, men nu till ämnet. Jag skulle nog säga att mitt bästa gunnorp-minne är ett från lägret sommaren 2010. Våra ledare hade sagt varje kväll, att nej, nu ska vi gå och lägga oss, vi ska ju upp och springa imorgon! Men, tja, så mycket springande blev det inte. Så en morgon bestämde vi oss för att lura dem; att komma joggandes alldeles svettiga från ett helt annat håll när dom kom och väckte oss på morgonen. Jag var inte sådär jättepå den här idén först, jag är vääldigt morgontrött, men sen när vi väl skulle göra det kände jag att jag helt enkelt inte kunde missa det. Och det gjorde jag rätt i! Vi gick upp, tidigare än alla andra, satte på oss joggingkläder, hällde lite vatten på oss och gick och gömde oss bakom en mur. Och så joggade vi fram, i en liten grupp, precis när de höll på och väcka de andra. Deras miner var helt oförglömliga och dom undrade till och med om vi hade varit ut och joggat på riktigt, haha. Det är bland det roligaste jag haft på gunnorp och något jag alltid kommer kunna ha roligt åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0